19 producten
Mario Badescu
€ 16 Adviesprijs € 23 (-30%)
Mario Badescu
€ 6 Adviesprijs € 8 (-20%)
Mario Badescu
€ 6 Adviesprijs € 8 (-20%)
Mario Badescu
€ 8 Adviesprijs € 12 (-33%)
Mario Badescu
€ 19 Adviesprijs € 24 (-21%)
Mario Badescu
€ 21 Adviesprijs € 28 (-25%)
Mario Badescu
€ 35
Mario Badescu
€ 18 Adviesprijs € 25 (-28%)
Mario Badescu
€ 8 Adviesprijs € 10 (-20%)
Mario Badescu
€ 8 Adviesprijs € 10 (-20%)
Mario Badescu
€ 30 Adviesprijs € 42 (-28%)
€ 36 Adviesprijs € 45 (-20%)
Mario Badescu
€ 18 Adviesprijs € 25 (-28%)
Mario Badescu
€ 14 Adviesprijs € 20 (-30%)
Mario Badescu
€ 17 Adviesprijs € 23 (-26%)
Mario Badescu
€ 17 Adviesprijs € 23 (-26%)
Mario Badescu
€ 14 Adviesprijs € 19 (-26%)
€ 13 Adviesprijs € 17 (-23%)
€ 16 Adviesprijs € 21 (-24%)
Mario Badescu werd in 1967 opgericht in New York. Mario Badescu, de oprichter van het merk, had rosacea en vond geen producten op de markt die goed genoeg waren om deze huidziekte te behandelen. Hij was dermatoloog en scheikundige en toen hij in de jaren 60 naar New York verhuisde, begon hij zijn eigen producten te ontwikkelen en zo werd in 1967 Mario Badescu SkinCare gelanceerd.
Hij ontwikkelde producten voor verschillende huidtypes en huidproblemen en introduceerde het concept van "op maat gemaakte huidverzorging". Zijn visie was dat iedereen de mogelijkheid zou moeten krijgen om een zuivere en gezonde huid te krijgen. Dat hield in dat de huidverzorging mild, simpel en ook zeker effectief moest zijn, en zo betaalbaar dat iedereen het zich kon veroorloven om deze te kopen.
De absolute kern van Hollywood sloot Mario Badescu al snel in hun hart. Het gerucht begon zich snel te verspreiden en binnen de kortste keren was de huidverzorgingssalon van Mario Badescu de bekendste in New York. Het feit dat de sterren zo positief waren over de resultaten zorgde ervoor dat de meeste mensen het merk in de gaten hielden en zo was het succes een feit.
Meerdere grote influencers en sterren van tegenwoordig noemen het merk vaak op hun kanalen. Toen Kylie Jenner het flesje Drying Lotion liet zien die ze gebruikt bij puistjes, ging het fragment de hele wereld over en leerden nog meer mensen het merk kennen. Hetzelfde geldt voor de Facial Spray, waar ze volgens haar snapchat en haar eigen website niet zonder kan reizen. Martha Stewart is van de wat oudere generatie en houdt zo veel van het merk, dat ze haar eigen "Martha Stewart"-favorieten kreeg, en Oprah Winfrey heeft het er ook over gehad in haar programma.
Mario Badescu is een botanische huidverzorgingslijn met een hoop verschillende producten, aangepast aan je huidtype en jouw huidbehoeften of -problemen.