Onze aflevermethodes
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen standaard € 3,50. Dit bedrag is onafhankelijk van de verzendoptie: het maakt dus niet uit voor welke aflevermethode je kiest. Bij een bestelling vanaf € 30 profiteer je van gratis verzending!
In sommige gevallen - bijvoorbeeld tijdens onze acties/aanbiedingen - kunnen onze verzendkosten afwijken. Voor actuele informatie over de hoogte van de verzendkosten verwijzen we graag naar de prijzen zoals weergegeven in de checkout.
Verwerkingstijd in ons magazijn
Alle bestellingen worden op werkdagen verzonden vanuit ons magazijn. De gemiddelde magazijn-verwerkingstijd bedraagt ca. 1-2 werkdagen. Als je je bestelling op vrijdagmiddag of op een feestdag plaatst, zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.
Levertijd
De gemiddelde levertijd naar het opgegeven afleveradres bedraagt 2-3 werkdagen (Budbee) en 4-5 werkdagen (DHL).*
* Let op: Alle gepresenteerde levertijden zijn geschatte levertijden: vertragingen bij ons en bij onze verzendpartners zijn mogelijk (bijvoorbeeld bij grotere shopping-events).
Levering voor kerst:
Om de levering vóór Kerstmis te garanderen, dient u uw bestelling vóór de volgende datum te plaatsen vóór 12:00:
DHL thuislevering: 16/12
Budbee Box: 16/12
Hieronder vind je de verzendopties die Bangerhead op dit moment aanbiedt. Deze kunnen in de toekomst veranderen resp. worden bijgewerkt.
Levertijd: 2-3 werkdagen
Budbee - Box
Je bestelling wordt afgeleverd in de door jou geselecteerde Budbee-kast. Haal het pakket op met de pincode die je in de trackinggegevens ontvangt (via e-mail of Budbee's app). Bij het afhalen van het pakket kan er om legitimatie worden gevraagd. 100% Fossielvrije levering.
● Afhalen op het door jou gewenste moment
● Levertijd: 2-3 werkdagen
Normaalgesproken zal je pakket ca. 7 dagen in de Budbee Box beschikbaar zijn. Heb je je pakket niet op tijd opgehaald? Dan wordt het na die periode teruggestuurd naar ons magazijn. In dat geval zullen we de bijbehorende verzend- en administratiekosten à € 15 in rekening brengen. Ongeacht welke betaalmethode eerder is gebruikt, gebeurt dit middels een factuur. Deze factuur kan door onszelf òf door onze samenwerkingspartner worden opgesteld en wordt per e-mail verzonden naar het e-mailadres zoals je - bij het plaatsen van je bestelling - hebt opgegeven. Genoemde factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald.
Levertijd: 4-5 werkdagen
Indien je kiest voor DHL wordt je pakket - in eerste instantie - bij je thuis aangeboden. Indien gewenst kun je je aflevervoorkeur - via de trackinggegevens van DHL - zelf wijzigen om het pakket op te halen bij een DHL servicepunt.
● Levering aan huis – tot aan je voordeur (ook op zaterdag)
● Levertijd: 4-5 werkdagen
● Wanneer je niet thuis bent dan probeert DHL het pakket tot 3 keer opnieuw aan te bieden, het pakket bij de buren af te leveren òf ontvang je een bericht dat het pakket beschikbaar is bij het dichtstbijzijnde DHL servicepunt.
Let op: zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kan het ca. 4 werkdagen duren voordat de trackinginformatie op de website van DHL is bijgewerkt. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen ontvang je hiervan per mail bericht via Parcel.nl. Vanaf dat moment kun je eveneens de gedetailleerde afleverplanning inzien en/of je aflevervoorkeur wijzigen. NB. Bericht niet ontvangen? Check dan eventueel je ongewenste mail/spam.
Normaalgesproken zal je pakket ca. 7 dagen bij het betreffende DHL servicepunt beschikbaar zijn. Heb je je pakket niet op tijd opgehaald? Dan wordt het na die periode teruggestuurd naar ons magazijn. In dat geval zullen we de bijbehorende verzend- en administratiekosten à € 15 in rekening brengen. Ongeacht welke betaalmethode eerder is gebruikt, gebeurt dit middels een factuur. Deze factuur kan door onszelf òf door onze samenwerkingspartner worden opgesteld en wordt per e-mail verzonden naar het e-mailadres zoals je - bij het plaatsen van je bestelling - hebt opgegeven. Genoemde factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald.
Onjuiste afleverinformatie
Het is je eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je klantgegevens - zoals adres, telefoonnummer en e-mailadres - correct zijn. Heb je bij het plaatsen van je bestelling onjuiste aflevergegevens doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Wanneer het pakket - vanwege de onjuiste adresinformatie - niet kan worden afgeleverd geldt dat we een vergoeding van € 15 in rekening zullen brengen, om de bijbehorende verzend- en administratiekosten te bekostigen. Ongeacht welke betaalmethode eerder is gebruikt, gebeurt dit middels een factuur. Deze factuur kan door onszelf òf door onze samenwerkingspartner worden opgesteld en wordt per e-mail verzonden naar het e-mailadres zoals je - bij het plaatsen van je bestelling - hebt opgegeven. Genoemde factuur dient binnen 14 dagen te worden betaald.
Betalingsregels niet-afgeleverd pakket of onjuiste afleverinformatie
Heb je je factuur niet op de uiterste betaaldatum - zoals genoemd in de betaalinstructies - voldaan? Dan ontvang je per e-mail kosteloos een eerste herinnering met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering brengen we € 13,50 aanmaningskosten in rekening. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-. Bij verdere vertraging worden wettelijke incassokosten in rekening gebracht. De vordering kan worden overgedragen, gehypothekeerd en verpand aan een ander.
Vragen?
Vragen over de verzending/levering van je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!