Ask us anything!
Een bestelling plaatsen èn geïnspireerd worden door de allerlaatste productnieuwtjes:
dat moet zo soepel mogelijk verlopen! Om je sneller te kunnen helpen je vragen/
onzekerheden weg te nemen, hebben we de meest voorkomende vragen hier op een rij gezet.
Mocht je er alsnog geen antwoord vinden, dan kun je altijd terecht bij onze klantenservice! Onze beautyexperts staan voor je klaar om je te helpen met al je beauty en ordervragen.
Veiligheid
Wij hebben goede afspraken met onze leveranciers waardoor wij veel producten in grote aantallen kunnen kopen en jou daarmee een betere prijs kunnen garanderen. Daarnaast hebben wij geen fysieke winkels in Nederland waardoor de kosten voor winkelpersoneel en een duur pand in de binnenstad achterwege worden gelaten.
Geverifieerd wil zeggen dat de review middels die link is geplaatst en daarom direct aan een bestaande bestelling op Bangerhead.nl te linken is. Iemand die zonder die link een review op onze Trustpilot pagina plaatst, zal daarom geen ''Geverifieerde'' label hebben en heeft onze Trustpilot pagina zelf opgezocht om een review te plaatsen. Trustpilot heeft een fraudedetectiesoftware die nepreviews identificeert en verwijdert. Ze controleren hierbij onder andere de software van verschillende datapunten, zoals IP-adressen, gebruikers-ID's, apparaatkenmerken, locatiegegevens en tijdstempels.
Indien je de uitnodiging van Trustpilot ontvangen hebt, maar je bestelling nog niet, dan verzoeken je vriendelijk om onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. Meer lezen over Trustpilot en hoe ze te werk gaan? https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work
Via de e-mail proberen criminelen aan je bankgegevens te komen en gebruiken daarbij soortgelijke e-mail adressen als die van onze bezorgpartners DHL/Budbee.
Voor betalingen via creditcard maken we gebruik van het bedrijf DIBS Payment Services AB: een vooraanstaande Scandinavische aanbieder van veilige betalingsoplossingen op internet. Wanneer je bij ons shopt word je doorgestuurd naar een gecodeerde beveiligde pagina waar de betaling plaatsvindt. Er worden geen accountgegevens of persoonlijke gegevens bij ons opgeslagen. Kaartbetalingen vallen onder de 3D-Secure-beveiligingsstandaard: een beveiligingsstandaard die is ontwikkeld door VISA en Mastercard om veilige betalingen via internet te garanderen.
Een cookie is een klein tekstbestand dat op je computer wordt opgeslagen en dat ons o.a. informatie geeft over je gebruikersnaam bij ons en of je een nieuwe of terugkerende bezoeker bent. Er zijn twee verschillende soorten cookies: één die permanent op je computer wordt opgeslagen en een zogenaamde sessiecookie. Deze laatste wordt niet op je computer opgeslagen en verdwijnt wanneer je de browser sluit. Om artikelen aan de winkelwagen te kunnen toevoegen, moet je webbrowser cookies accepteren. Mocht je hier problemen bij of vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder!
Klantaccount
Als lid krijgt u één punt per Euro (1 EUR = 1 punt) wanneer u winkelt op Bangerhead.be. Punten worden uitbetaald in de vorm van bonuscheques. De punten die u de afgelopen 12 maanden heeft verzameld, vormen de basis van uw bonuscheques. Wanneer u 2.500 punten bereikt, ontvangt u een bonuscheque van EUR 5,00. De bonuscheque kan worden gebruikt als korting bij aankopen op Bangerhead.nl Log in op ‘Mijn pagina's’ en klik op ‘Loyaliteitsprogramma’ om te zien hoeveel punten je hebt. Bonuspunten zijn 1 jaar geldig. Voor vragen over het lojaliteitsprogramma kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Bestellen
Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt de orderbevestiging direct verzonden naar het e-mailadres dat je bij het plaatsen van de bestelling hebt opgegeven. Als je niet zeker weet of je bestelling in goede orde is ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice vóórdat je een nieuwe bestelling plaatst.
Om de status van je bestelling te zien, ga je naar je klantaccount (in de rechterbovenhoek). Klik vervolgens op ‘Bestelling’. Selecteer de huidige bestelling en klik op het pakketnummer. Hier vind je informatie over de orderstatus en waar je pakket zich bevindt.
Dit kan veroorzaakt worden doordat je twee verschillende klantaccounts bij ons hebt geregistreerd. Neem gerust contact op met onze klantenservice via ons contactformulier, zodat we de twee profielen kunnen samenvoegen. Vervolgens wordt alle informatie op één plek verzameld en worden al je bonuspunten bij elkaar opgeteld.
Vanwege technische redenen is helaas niet mogelijk om de verzending van meerdere bestellingen achteraf te combineren. Om extra verzendkosten te voorkomen, dien je dus álle gewenste producten aan je winkelwagen toe te voegen voordat je je bestelling afrondt.
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice! Wanneer het magazijn je bestelling reeds heeft verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te annuleren. Uiteraard kun je in dat geval de niet-gewenste items naar ons retourneren. Normaalgesproken duurt het ca. 1-3 weken voordat je geretourneerde bestelling is verwerkt. Nadat de retour is geregistreerd, annuleren we je factuur of boeken we het aankoopbedrag terug naar de rekening die voor de betaling is gebruikt.
Een bestelling plaatsen is supereenvoudig:
1. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje (via de knop Koop nu).
2. Ga naar je Winkelmand - via de knop rechtsboven in het scherm.
3. Klik op de knop Naar de kassa om je bestelling af te ronden.
4. Indien gewenst: voeg aan je bestelling één/meerdere Superdeals toe.
5. Voer onderaan de pagina je postcode in (voorbeeld: 1234 AB) en klik op de knop
Ga verder en kies de verzendmethode.
6. Maak een keuze uit de beschikbare aflevermethodes: Budbee Box of DHL.
7. Indien gewenst: activeer de optie voor een gratis aanbiedings-reminder via SMS.
8. Voer je e-mailadres en postcode in en klik op de knop Verder.
9. Vul je persoonlijke gegevens aan met: aanhef, voornaam, achternaam, adres, mobiele telefoonnummer (om updates over de levering te kunnen ontvangen) en klik op Verder.
10. Kies de gewenste betaalmethode: achteraf betalen (Klarna), automatische incasso, creditcard of online bankoverschrijving (IDEAL)
11. Druk op de knop Koop nu en je bestelling is geplaatst!
Via het opgegeven e-mailadres ontvang je - doorgaans binnen enkele minuten - een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Check dan de veelgestelde vraag:
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Betaling
Je kunt kiezen voor betaling via:
Online bankoverschrijving (iDeal)
Wanneer je betaalt via iDEAL vindt er een directe online overboeking plaats van jouw bankrekening naar die van ons. De betaling verloopt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. Zie voor meer informatie ook de website van iDeal.
Creditcard (Visa/Mastercard/American Express/Maestro)
Als je met een creditcard iets bestelt wordt het bedrag niet direct van je bankrekening afgeschreven. Je hoeft het bedrag pas achteraf te betalen (aan het einde van de maand) wanneer je het openstaande bedrag aan de creditcarduitgever terugbetaalt. In veel gevallen gebeurt dit automatisch doordat de creditcard is gekoppeld aan je bankrekening.
Let op betaalt u met een Maestro card dan kan het bedrag direct van uw bankrekening afgeschreven worden.
Achteraf betalen (factuur - Klarna)
Met achteraf betalen betaal je je bestelling achteraf, zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Je betaalt wanneer het jou uitkomt - tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. De betalingsgegevens van je bestelling vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt en/of door in te loggen in de Klarna App.
Bij een automatische incasso geeft je ons toestemming om eenmalig of periodiek een bepaald geldbedrag van je bankrekening af te schrijven. De term automatisch verwijst in dit geval naar het feit dat je als klant - nadat je de machtiging hebt gegeven - zelf niets meer hoeft te doen. De betreffende machtiging kan op elk moment worden ingetrokken, via een bericht aan ons. Afschrijvingen die door automatische incasso plaatsvinden kun je - indien gewenst - binnen 56 dagen laten terugboeken (storneren) door de bank.
Voor meer informatie over betaling via Klarna verwijzen we je graag naar:
- Klarna - Betalen met Klarna: wat is dat?
- Klarna - Kopersbecherming voor consumenten
- Klarna - Algemene voorwaarden Pay Later (14 dagen)
- Klarna - Klantenservice (incl. Veelgestelde vragen)
Vragen over het betalen van je bestelling? Zie onze pagina betaalmethodes.
Ja, wanneer je kiest voor de optie later betalen voert Klarna een kredietcheck uit. Deze kredietcheck heeft echter geen impact op je kredietscore.
Doel van de kredietcheck is om:
- je identiteit te verifiëren (aan de hand van de door jou verstrekte gegevens); en
- je financiële gedrag te begrijpen resp. je kredietwaardigheid te evalueren (aan de hand van het kredietrapport).
Zie voor meer informatie ook:
Voert Klarna een kredietcheck uit en heeft dit invloed op mijn kredietscore?
Voor vragen over een specifieke code kun je uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice.
Let op: Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen. Daarnaast is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken en/of een kortingscode achteraf aan de bestelling toe te voegen.
Retourneren
Levering
De gemiddelde levertijd voor de levering bedraagt 2-3 werkdagen (Budbee) of 4-5 werkdagen (DHL)*.
Houd er echter rekening mee dat de verwerkingstijd in ons magazijn doorgaans eveneens 1-2 dagen betreft.
Als je je bestelling op vrijdagmiddag of op een feestdag plaatst, zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.
* Let op: Alle gepresenteerde levertijden zijn geschatte levertijden: vertragingen bij ons en bij onze verzendpartners zijn mogelijk (bijvoorbeeld bij grotere shopping-events).
Vragen over de levering van een product/order? Zie onze pagina Verzending.
Je bestelling wordt verzonden met Budbee of DHL:
1. Budbee
Box
De bestelling wordt afgeleverd in de door jou geselecteerde Budbee-kast. Haal het pakket op met de pincode die je in de trackinggegevens ontvangt (via e-mail of Budbee's app). Bij het afhalen van het pakket kan er om legitimatie worden gevraagd.
2. DHL
In eerste instantie wordt het pakket bij je thuis aangeboden. Indien gewenst kun je je aflevervoorkeur - via de trackinggegevens van DHL - zelf wijzigen in een DHL servicepunt.
Meer weten over de verzending van je bestelling? Zie onze pagina Verzending.
Bij een bestelling vanaf € 30 profiteer je van gratis verzending!
Vragen over de verzendmogelijkheden van een product/order? Zie onze pagina Verzending.
Meer weten over de aflevering van je bestelling? Zie onze pagina Verzending.